Kettős szivárvány

Harmadik napja voltunk az Alpokban. Előző éjjel monszunszerű eső áztatta a hegyeket, ezért izgatottan vártuk a reggelt, hiszen leghosszabb-legnehezebb etap volt soron aznap. Végül szerencsére reggelre elállt az eső, így szép időben indulhattunk a csúcshódításra (Tete d'entre deux Sauts csúcs, 2723 m), ami közel 1200 méter szintkülönbség leküzdése után sikerült is. Majd innen még ugyanennyi várt ránk lefelé is, amíg több óra alatt visszatértünk az alaptáborunkba. Visszaérkezésünkig már szétszakadt a csapat, így mindenki különböző időpontban ért a sátrához. A többség rögtön be is mászott pihenni, illetve az ismét eleredő eső elől elbújva. Egy társammal mi úgy döntöttünk, hogy inkább elfogyasztunk egy jól megérdemelt sört a nehéz nap után :) , így a sátor melletti fa alá kucorodtunk. Közben elkezdett felszakadozni a felhőzet, és akkor egyszer csak felbukkant az első szivárvány. Gyermeki örömmel kiabálva (Szivárvány, Szivárvány!) rohantunk ki az esőbe, hogy jobb szögből vegyük szemügyre, és miközben néztük, előbukkant a társa is...